Uimire mare

Posted: 22 mai 2012 in Uncategorized

Am avut o vreme impresia (si dorinta, trebuie sa recunosc) ca absurditatile legate de reprezentarea Romaniei la Consiliul EUROPEAN (nu al Europei) vor inceta. Iar m-am inselat! Ceea ce totusi nu pot sa inteleg, este resemnarea lui Antonescu. Oricat ar mai incerca sa filosofeze pe la televizor, mie imi lasa impresia de resemnare. Sa presupunem ca toate prerogativele lui Basescu se vor opri in buzunarul de la piept al lui Ponta. Ce garantii are Antonescu, altele decat promisiunile lui Ponta, ca le va prelua odata cu mandatul de presedinte. Exista o asemenea garantie? Eu nu cred. Dar, vom trai si vom vedea.

Sunt adeptul schimbarii si cred ca schimbarea este benefica. Lucrul pe care eu il detest este perpetuarea unei situatii care ma face sa ma rusinez ca sunt roman. Batjocorirea Romaniei de catre politicieni imi produce un sentiment straniu care ma instraineaza si mai mult de tot ce insemna sufletul romanesc.

Cu toate astea, nu uitati: sunt roman si n-am regrete!

Lasă un comentariu