O vrăjeală de 3 ron și 8 (b)ani

Posted: 9 ianuarie 2011 in Uncategorized

Citesc și nu-mi cred urechilor. Opozitia vrea să joace cu cărțile pe față. Gata frate cu vrăjeala, urmează 8 ani de pace și prosperitate, puneți mâna pe caramizi și băgați mare la construcția de silozuri ca să nu vi se strice recolta pe câmp. Nu vă grăbiți că nu e vorba de aia de anul trecut ci de cea de la anul și din următorii 7 ani. Pontul vine de la nimeni altul decât de la Ponta, ăla cu 3 trandafiri. Voiculescu are 3 antene și ca să rimeze cu titlul, lui Antonescu nu-i mai ramâne decât sa se afișeze cu (doar) 2 idei: jos Băsescu și jos Băsescu. Mai multe nici nu-i trebuie în stadiul actual. Când o fi el președinte, ne spune și ce planuri are cu Românica noastră. Aș da o bere cuiva care a schimbat macazul și vrea să îngroașe rândurile celor 2 milioane de românași care l-au votat pe Antonel anul trecut numai ca să-mi sa-mi pot face și eu o imagine mai clară a felului cum funcționează mintea omului aflat la răscruce de vânturi.

Nu sunt un admirator al pesedeului și nici al lui Ponta, însă dupa umila-mi părere, ambele partide fac o mare greșeală făcându-se frate cu răul mai mic până trec râul cel mare. Aș merge pe principiul totul sau nimic. Sau poate că omul nostru e un altruist înnăscut si nu vrea să mănânce numai el savarina de la anul. Să fie Titulescu în viață…

Lasă un comentariu